Існує багато компаній готові платити Вам за те, що Ви берети участь в соціологічних опитуваннях. Їх цікавить Ваша думка про той чи інший товар, про той чи інший продукт.
Ви заповняєте спеціальні анкети за які Вам оплачують від 5$ і більше, в залежності від кількості питань, змісту питань і т.п.
Також є компанії, які безпосередньо не оплачують за опитування, а розігрують грошові призи серед всіх учасників.
Якщо вам виповнилось 14 років і вам не байдуже що нам продають? Якщо Вас хвилює якість товарів, що надаються, і послуг, і Ви зможете впливати на маркетингову політику крупних корпорацій і невеликих фірм! Маркетологи регулярно проводять дослідження споживачів для того, щоб дізнатися думку про свій продукт. Брати участь в дослідженнях Profi Online Research™ не лише цікаво, але і вигідно, за кожну заповнену анкету Ви отримуєте певну суму грошей на рахунок в своєму кабінеті. А ще Ви зможете брати участь в розіграшах призів від спонсорів досліджень, конкурсах і акціях. Реєструється, Ви час від часу отримуватимете запрошення взяти участь в опитуванні, відповідних Вашому профілю. Ви можете заповнити анкету, коли Вам буде зручно. Грошова сума буде зарахована Вам на рахунок відразу по завершенню заповнення анкети. Виплати робляться регулярно, по накопиченню на Вашому рахунку суми в 15 доларів або більш. Регулярність виплат Ви зможете визначити в своєму особистому кабінеті. Отримати накопичену суму можна двома способами: у кошильок webmoney і на рахунок Реєстрація
Панель онлайн опитувань ADG-panel
25 січня 2010 року компанія Action Data Group розпочала роботу проекту ADG-panel - http://actiondatagroup.com/panel/
ADG-panel - це онлайн-проект, який дозволяє будь-якій дорослій людині регулярно брати участь у оплачуваних опитуваннях, які проводить компанія Action Data Group як в рамках своїх маркетингових задач, так і для компаній-клієнтів.
Беручи участь у онлайн-опитуванні, респонденти можуть розраховувати на винагороду за витрачений час та зусилля. Власне, як це відбувається і в очних опитуваннях. З тією лиш різницею, що свою винагороду респонденти отримуватимуть у вигляді поповнення свого мобільного рахунку. Тож обов’язковою умовою участі у проекті є постійний доступ до мережі Інтернет, електронна пошта та наявність мобільного телефону українського оператора.
Для того, щоб розпочати роботу у проекті, потрібно пройти процедуру реєстрації. Після заповнення необхідних анкетних даних респондент отримає на свою електронну адресу повідомлення з інструкцією для завершення реєстрації. По завершенню реєстрації можна брати участь у анкетуваннях.
Маючи членство у ESOMAR (Всесвітній Асоціації Професіоналів-Дослідників Суспільної Думки та Ринку) та УАМ (Української Асоціації Маркетингу), компанія Action Data Group суворо дотримується правил та рекомендацій проведення інтернет-опитувань, отже результати як платних, так і безплатних опитувань обробляються та узагальнюються без фіксації персональних даних респондентів.
|