Нові сайти з’являються у мережі немов гриби після дощу. Одні з них несуть корисну інформацію, а інші просто засмічують мережу. І для того, щоб користувачі Інтернету могли отримувати інформацію адекватну їх запитам у пошукових системах виникла потреба у класифікації сайтів. Розглянемо класифікацію яку використовують дві найпопулярніші пошукові системи Яндекс та Google. Яндекс використовує тематичний Індекс Цитування (тІЦ). Цей показник введено пошуковиком для того, щоб оцінити популярність сайту серед подібних тої чи іншої тематики. Чим більший тІЦ тим популярніший сайт. Цей показник обраховується за дуже простим принципом. Якщо власник популярного сайту розмістив на ньому посилання на Ваш, значить він довіряє цьому сайту. Таким чином чим більше посилань на сайтах схожої тематики, тим біль популярним вважатиметься Ваш сайт і тим вищим буде тІЦ. Правда не завжди можна довіряти цьому показникові. Справа в тому, що дуже часто такі посилання тупо купляються.Як часто обраховується тІЦ. В документації Яндекса сказано, що кожної неділі, хоч на практиці цей термін становить 1-3 місяців.Як підняти тІЦ? Доволі не складно. Потрібно шукати сайти схожої тематики і пропонувати їм обмін посиланнями (обмін трефіком). Правда, власники популярних сайтів рідко на це йдуть. Більш дієвішим буде реєстрація вашого сайту у тематичних каталогах з високим рейтингом. Інший популярний пошуковик Google використовує показник Page Ranke або скорочено PR. Цей показник показує рівень популярності вашої вебсторнки в пошуковій системі Гугл. Відрізняється цей показник тим, що він розраховується для кожної сторінки вашого сайту окремо. Максимальне значення PR становить 10. Розраховується цей показник трошки простіше. Тут немає значення тематика, має значення просто кількість посилань з рейтингових сайтів. Як часто розраховується PR? Цей показник розраховується постійно, але обновляється раз в 3-6 місяців. На головну...
|