| Пам’ятаєте мультфільм про капітана Врунгеля і
його кругосвітню подорож на яхті «Беда». У своїй пісенці капітан співав:
«Как корабль назовешь, так он и
поплывет». І справді за задумом яхта повинна була називатись «Победа», але
після невдалого старту коли відвалились дві перші букви і залишилась назва
«Беда» розпочалось її плавання з пригодами.
Саме для того, щоб не відчувати себе як цей горе-капітан і його
команда у плаванні по просторах інтернету
основне призначення цієї статті.
|
Так само як і
кожна людина твій сайт повинен мати ім'я. Але мова піде не про доменне ім’я
як от у цього сайту osoba.at.ua , а про інше, ім’я за яким до твого сайту звертаються пошуковики.
Сприйми це як
аксіому «Кожен сайт повинен мати своє ім’я» Це ім’я технічною
мовою називається МЕТА-ТЕГИ. Незважаючи на те, що для того, щоб зайти на сайт ти вводиш у адресну строку броузера
адрес домену, але фактично основним іменем сайту є те, що прописане у мета-тегах. Якщо
ти вже є власником сайту або блогу і не заповнював мета-теги
то якраз сьогодні час з’явитись
на світ новому імені. Ти впевнено можеш вважати цей день «іменинами»
твого сайту.
Як заповнити мета-теги? ( Частина 1 теорія)
Для початку
переведемо на просту мову термін МЕТА-ТЕГИ.
Отже:
TITLE – це ім’я сайту або блогу. У полі
TITLE вписується та ідея, мета, завдання за ради якого створюється і існує
ресурс. Якщо сайт про рибалку, то і прописувати слід – Сайт
про рибалку, якщо про порно :), то і написати доведеться про порно, або просто порно…
Description – опис
сайту. Опис повинен бути коротким і змістовним.
В декількох реченнях опиши про що конкретно йтиметься на сторінках твого сайту. Більшість оптимізаторів радять вписувати до 10 низько частотних, середньо частотних та
високочастотних запитів.
Keywords – ключові
слова. Правильно вибрані ключові слова підвищують релевантність назви сайту. (англ.
relevance) — міра відповідності отримуваного результату бажаному. В термінах
пошуку — це міра відповідності результатів пошуку завданню поставленому в
пошуковому запиті. Але не забувай, що
всі ключові слова повинні бути присутні в тексті сайту.
Якщо мова йде про головну сторінку сайту, то
теги повинні бути присутні у вигляді рубрик, міток, або посилань.
А тепер на закінчення цієї першої частини трилогії про МЕТА-ТЕГИЯ підведемо підсумок: якщо правильно і
грамотно заповнити мета-теги, то за короткий
період сайт суттєво покращить своє місце в рейтингах.
Анонс:
Покрокова інструкція як заповнити МЕТА-ТЕГИ сайту на UCOZ для чайників.
Як заповнити МЕТА-ТЕГИ сайту на WordPress інструкція для чайників.
Як безкоштовно підняти PR і вивести сайт в топ.
На головну...
|